„Jsme JEDNA společnost, JEDEN tým – a proto JEDEN název“, říká Prof. Dr. Christian Rödl, CEO and Chairman of the Management Board (Global), Rödl Norimberk „Nová značka zviditelňuje to, co charakterizuje RÖDL již od roku 1977, kdy ho založil můj otec, Dr. Bernd Rödl: Našim klientům poskytujeme poradenství v souladu s jednotnými firemními standardy. Osobně. Interdisciplinárně. Celosvětově.“
Růst vlastními silami
Společnost RÖDL řadu let soustavně roste. Její mezinárodní působnosti není založena na sítích nebo franšízových modelech, ale na vlastních pobočkách a týmech. Tato struktura zajišťuje v dynamickém tržním prostředí nezávislost a agilitu – strategickou výhodu pro klienty i samotnou společnost.
Sebevědomí s jasným postojem
Se 117 pobočkami v 50 zemích a více než 6 000 zaměstnanci dokáže RÖDL včas rozpoznat příležitosti, učinit správná rozhodnutí a realizovat řešení zaměřená na budoucí rozvoj a přesahující hranice jednotlivých států. „Podporujeme dlouhodobý úspěch klientů – od středně velkých rodinných podniků až po mezinárodní koncerny,“ vysvětluje Christian Rödl.
Nový slogan „We pave the way. Worldwide.“ vystihuje přístup společnosti. RÖDL je synonymem nezávislosti, internacionality a interdisciplinárního poradenství.
„Zůstáváme věrní našim kořenům a zároveň kráčíme vpřed – jako partneři a průkopníci s globálním myšlením a lokální blízkostí,“ zdůrazňuje Birgit Stelling-Schönlein, Chief Marketing Officer (Global), Rödl Norimberk.
„Rebranding navazuje na to, co již řadu let funguje i v České republice: tým právníků, daňových poradců, auditorů, specialistů na outsourcing či podnikových poradců pod jednou značkou. Rödl dlouhodobě podporuje firmy, které expandují do zahraničí i ty, které vstupují na český trh. Silná a mezinárodně srozumitelná značka posiluje naši roli interdisciplinárního partnera pro dlouhodobý růst klientů,“ uvádí Miroslav Kocman, Managing Director RÖDL Česká republika.
Text byl publikován v rámci spolupráce s partnerem legalwebu RÖDL. Publikace vychází z původní tiskové zprávy, která byla dále redakčně zpracována – pozn. red.








