„Teď půjde o to, přizpůsobit své pracovní postupy tak, aby umožňovaly efektivně umělou inteligenci Legory využívat, ale současně zachovaly odbornou kontrolu výstupů a nezměnily nic na našem osobním nasazení a klientském vedení,“ dodává Martin Šolc.
„V rámci pilotního projektu jsme platformu otestovali napříč různými typy našich právních agend i pracovních procesů. Společně s vývojáři Legory jsme nastartovali projekt, který reflektuje skutečné potřeby našich právníků i našich klientů,“ uvádí kancelář.
„Naše spolupráce s Legorou a naše společná cesta tím ale teprve začíná. Společně budeme pokračovat v integraci platformy napříč kanceláří a rozvíjet další způsoby, jak může umělá inteligence posouvat české i světové právní služby do nové éry.“
„Naši klienti jsou zvyklí na efektivitu, preciznost a inovativní přístup, který definuje naši práci. Díky Legoře tyto kvality posouváme ještě dál – spojujeme právní odbornost s nejmodernější umělou inteligencí, abychom klientům přinášeli ještě větší přidanou hodnotu. Hledání inovativních řešení bylo vždy naší tradicí,“ popisuje Jiří Horník, partner KŠB.
„Spolupráce s KŠB ukazuje, jak mohou přední právní firmy přistupovat k umělé inteligenci pragmaticky a s jasným cílem. Jsme hrdí, že můžeme KŠB podpořit v nastavování nového standardu inovací v právních službách,“ dodává Ludwig Olofsson, GTM Manager společnosti Legora.
Legora dnes pomáhá více než 400 předním advokátním kancelářím a právním týmům po celém světě. Dokáže během okamžiku analyzovat dokumenty, vyhledat relevantní informace a připravit přesné právní texty – to vše s důrazem na bezpečnost dat a specifika právního jazyka. Na rozdíl od běžných AI nástrojů byla Legora vytvořena výhradně pro právní praxi, se všemi výhodami z toho plynoucími.
Publikace vychází z původní tiskové zprávy, která byla dále redakčně zpracována – pozn. red.







