HAJDUK & PARTNERS mají velké plány nejen na trojmezí Česka, Polska a Slovenska

Třinecká advokátní kancelář HAJDUK & PARTNERS, působící kromě České republiky také v Polsku a na Slovensku, představila svým lidem aktuální strategii dalšího rozvoje s pojítkem „jedna firma, jedna identita“. legalweb měl možnost být u toho.

Hajduk & Partners
Zdroj: Hajduk & Partners

HAJDUK & PARTNERS ideálně využívá své polohy a pracuje pro klienty na trojmezí mezi Českem, Polskem a Slovenskem. Firmy a podnikatele dokáže doprovázet při expanzi všemi těmito směry, a to prostřednictvím svých kanceláří v Třinci, polském Krakově a slovenské Čadce.

Nezaměřuje se ale jen na tento region, i když je v něm nejsilnější. Svědčí o tom i její postupně se zvětšující kancelář v Praze. 

Ve všech třech zemích hodlá Hajduk & Partners působit identicky, a to podle hesla „jedna firma, jedna identita“ a využívat všech synergií, které jí to nabízí. V tomto ohledu by měli ke klientům ze všech zemí přistupovat podobně i její právníci a zároveň jednotlivé případy v případě vhodnosti propojovat. 

Skupina se při tom nemá omezovat čistě jen na právní služby. Prostřednictvím svých partnerů, mezi něž patří třeba společnosti ABC.Audit nebo Lexfortis ACC, dokáže nabídnout i služby spojené s auditem, komplexním účetnictvím nebo poradenstvím v rámci M&A, insolvencí a likvidací, a to na všech třech stranách hranic. 

Kancelář má také v současnosti výraznou chuť dál růst a rozhlíží se po dalších akvizičních možnostech. Brzy by v tomto ohledu měla ohlásit novinky spojené s Ostravou. 

Své lidi hodlá kancelář v rámci aktuálně ohlášené strategie aktivně podporovat v budování osobní značky a rovněž jim chce umožnit rychle stoupat kariérním žebříčkem. Advokátům nabídne poměrně přímočarou cestu k juniornímu partnershipu, který bude ale spíše možností pro ty ambicióznější. Ne nutností pro všechny a pro ty, kteří by o takovouto spolupráci neměli zájem. 

Firma každopádně chce, aby její lidé vnímali posuny na trhu, spojené rovněž s umělou inteligencí a měnící se rolí advokáta, a na svou i firemní budoucnost hleděli s „čerstvou krví“ v těle.